Serwisy dla studentów
Struktura uczelni
Dział Nauczania i Spraw Studenckich
ul. Zamkowa 4 , pokój nr 24, 26, 27, 12
Kierownik:
mgr Justyna Jaskólska
pok. 27, tel.: +48 74 641-92-05
jjaskolska@pwsz.com.pl
Pomoc materialna i sprawy finansowe studentów:
mgr Joanna Augustyniak
pok. 24, tel.: +48 74 641-92-25
jaugustyniak@pwsz.com.pl
Obsługa studentów (pokój 26):
mgr Agnieszka Pochroń-Mikuła
tel.: +48 74 641-92-03
apochron-mikula@pwsz.com.pl
lic. Krzysztof Zyguła
tel.: +48 74 641-92-03
kzygula@pwsz.com.pl
lic. Marcin Lipnik
tel.: +48 74 641-92-04
mlipnik@pwsz.com.pl
mgr Tomasz Stasiński
tel.: +48 74 641-92-04
tstasinski@pwsz.com.pl
GODZINY URZĘDOWANIA
poniedziałek: nieczynne
wtorek: 11:00-17:00
środa: 9:00-15:00
czwartek: 9:00-15:00
piątek: 9:00-15:00
sobota: 7:30-13:30*
*w terminie zjazdów studiów niestacjonarnych
Rekrutacja na studia
pokój 24 i 26, tel. +48 74 641-92-25
rekrutacja@pwsz.com.pl
W okresie rekrutacji czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15:00.
Dział Praktyk Studenckich i Karier
ul. Zamkowa 4 (bud. A), 58-300 Wałbrzych, pokoje 307-308
Prorektor ds. rozwoju
dr Małgorzata Babińska
pok. 307, tel. 74 641 92 16, e-mail: mbabinska@pwsz.com.pl
Praktyki studenckie:
mgr Mirosława Nikodemska - Koordynator ds. praktyk
pok. 307, tel. 74 641 92 34, e-mail: mnikodemska@pwsz.com.pl
mgr Marta Sawicka
pok. 307, tel. 74 641 92 34, e-mail: msawicka@pwsz.com.pl
Promocja
dr Agata Buczak
pok. 308, tel. 74 641 92 08, e-mail: promocja@pwsz.com.pl
- Regulamin księgarni PWSZ im. A. Silesiusa
- Zasady etyki publikacyjnej w wydawnictwie Uczelnianym PWSZ im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu
- Kontakt
- Księgarnia internetowa
- Procedura recenzowania publikacji, obowiązująca w Wydawnictwie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu
- Procedura wydawania publikacji w Wydawnictwie Uczelnianym PWSZ im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu
Dział Praktyk Studenckich i Karier
ul. Zamkowa 4, 58-300 Wałbrzych
pokoje: 307-308
tel.: 74 641 92 34
e-mail: biurokarier@pwsz.com.pl
Sprawy organizacyjne
Wszyscy studenci przyjęci na I rok studiów prowadzonych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Angelusa Silesiusa (stacjonarne i niestacjonarne) otrzymają ELS – elektroniczną legitymację studencką.
W tym celu należy złożyć wniosek o wydanie ELS w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich oraz uiścić opłatę. Zgodnie z zarządzeniem Rektora nr 36/2020 z dnia 22 czerwca 2020 r. opłata za wydanie elektronicznej legitymacji studenckiej wynosi 22 zł.
Wpłaty za legitymację należy wnosić na konto Uczelni
Bank: Alior Bank 98 2490 0005 0000 4600 8764 0393
Dodatkowe informacje:
tel. 74 641 92 03
tel. 74 641 92 04
tel. 74 641 92 05
1. | 10-11.10.2020 |
2. | 17-18.10.2020 |
3. | 24-25.10.2020 |
4. | 21-22.11.2020 |
5. | 28-29.11.2020 |
6. | 12-13.12.2020 |
7. | 19-20.12.2020 |
8. | 09-10.01.2021 |
9. | 16-17.01.2021 |
10. | 23-24.01.2021 |
1. | 27-28.02.2021 |
2. | 13-14.03.2021 |
3. | 20-21.03.2021 |
4. | 17-18.04.2021 |
5. | 24-25.04.2021 |
6. | 08-09.05.2021 |
7. | 15-16.05.2021 |
8. | 29-30.05.2021 |
9. | 12-13.06.2021 |
10. | 19-20.06.2021 |
Dobrowolne ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na rok akademicki 2020/2021:
I wariant – 44,00 zł
II wariant – 28,00 zł
szczegóły oferty po kliknięciu w aktywny link na plakacie
Plakat NNW 2020-2021
W propozycji na rok akademicki 2020/2021 znajduje się oferta ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podczas odbywania praktyki / stażu (OC PRAKTYKI)
I wariant – 13,00 zł
szczegóły oferty po kliknięciu w aktywny link na plakacie
Plakat OC PRAKTYKI 2020-2021
DYPLOMOWANIE 2020/2021
Zasady:
Komunikaty:
- Komunikat 2-2020/2021 w sprawie terminów i zasad odbioru dyplomów ukończenia studiów w semestrze zimowym 2020/2021
- Komunikat 1-2020/2021 w sprawie terminów złożenia prac dyplomowych i egzaminów dyplomowych w semestrze zimowym 2020/2021
Druki do pobrania:
- Oświadczenie autora pracy (załącznik 1 do uchwały 34-2019)
- Oświadczenie – zgoda na wykorzystanie wizerunku (zdjęcie do dyplomu)
DYPLOMOWANIE – kierunek PIELĘGNIARSTWO
– zasady:
Regulamin dyplomowania na kierunku Pielęgniarstwo
Przewodnik dyplomanta dla kierunku Pielęgniarstwo
– druki do pobrania:
- Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej
- Oświadczenie o korzystaniu z dokumentacji medycznej
- Oświadczenie o otrzymaniu kserokopii dokumentacji medycznej
– zagadnienia egzaminacyjne:
Zarządzenie 30/2020
z dnia 9 czerwca 2020 roku
w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne dla studentów
rozpoczynających kształcenie w roku akademickim 2020/2021
Na podstawie art. 79 ust. 1 i art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2020 r. poz. 85 z późn. zm.), zarządza się, co następuje:
Opłaty dodatkowe
§2
- Opłaty za usługi edukacyjne związane z powtarzaniem określonych zajęć na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych z powodu niezadawalających wyników w nauce od roku akademickiego 2020/2021 ustala się w zależności od oszacowanej dla danego (jednego) przedmiotu liczby punktów ECTS (zgodnie z obowiązującym planem studiów w danym roku akademickim), tj.:
Liczba punktów ECTS (przyznana dla jednego przedmiotu) |
Wysokość opłaty za powtarzanie zajęć |
do 2 punktów ECTS | 150,00 zł |
3-4 punkty ECTS | 200,00 zł |
5-9 punktów ECTS | 300,00 zł |
10 i powyżej punktów ECTS | 400,00 zł |
- W sytuacji, gdy student powtarza więcej niż jeden przedmiot kwotę określoną w 2 ust. 1 sumuje się za poszczególne przedmioty.
- Ustala się następujące terminy wnoszenia opłat za powtarzanie określonych zajęć (powtarzanie przedmiotu/przedmiotów) na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych:
a) za semestr zimowy – do 20 października danego roku akademickiego,
b) za semestr letni – do 15 marca danego roku akademickiego. - Wpłaty za usługi edukacyjne związane z powtarzaniem określonych zajęć na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych z powodu niezadawalających wyników w nauce student dokonuje na rachunek bankowy wskazany na stronie internetowej Uczelni w zakładce: Dla studenta.
Dydaktyka i sprawy studenckie
Prorektor ds. rozwoju – dr Małgorzata Babińska
ul. Zamkowa 4, 58-300 Wałbrzych, pokój 307
tel.: 74 641 92 16, e-mail: mbabinska@pwsz.com.pl
Dyżury:
wtorek – 9:30-11:30
czwartek – 9:00-12:00
Działalność studencka
Samorząd Studencki istnieje od 1999 roku. Jego celem jest reprezentowanie interesów studentów PWSZ. Głównym zadaniem jest dbałość o prawa i przywileje studentów, organizacja imprez kulturalno-rozrywkowych, rozwiązywanie wszelkich problemów braci studenckiej. Samorząd czynnie współuczestniczy w zarządzaniu Uczelnią, współdecydując w sprawach bezpośrednio dotyczących studentów oraz reprezentując Szkołę na zewnątrz (np. podczas Juvenaliów) i dbając o jej wizerunek. Opiniuje również przyznawanie stypendiów naukowych, socjalnych oraz wyróżnień za działalność na rzecz uczelni. Samorząd współpracuje z uczelnianym pismem „Humanistyczna Jazda” oraz licznymi organizacjami. Jest obecny właściwie we wszystkich dziedzinach życia uczelni. Cykliczne imprezy studenckie, takie jak otrzęsiny, połowinki, juwenalia, organizowane są przez Samorząd. W klubie studenckim, znajdującym się na terenie PWSZ AS, odbywają się kameralne wieczorki artystyczne oraz spotkania autorskie.
Skład Samorządu Studenckiego
Przewodnicząca: Klaudia Radomska
Zastępcy przewodniczącej: Katarzyna Poliksza, Michał Domagała
Sekretarz: Marta Rosłoń
Skarbnik: Krzysztof Brzyski Członkowie Samorządu czekają na studentów w s. 315(III piętro, budynek "A" przy ul. Zamkowej 4)
Kontakt: samorzad@pwsz.com.pl