ORGANIZACJA ZAJĘĆ I PRACY ADMINISTRACYJNEJ UCZELNI OD PONIEDZIAŁKU 26. PAŹDZIERNIKA


W związku z faktem, że jesteśmy w strefie czerwonej zmianie ulega organizacja zajęć.

Szczegółowe harmonogramy znajdują się na stronie internetowej Uczelni: info.pwsz.com.pl

Praca administracyjna Uczelni pozostaje bez zmian (wyjątek stanowi Biblioteka Uczelniana – szczegóły) z zachowaniem obowiązujących rygorów bezpieczeństwa. Dział Nauczania i Spraw Studenckich, w tym sekretariaty Instytutów oraz Dział Praktyk Studenckich i Karier, pozostają przy bezpośredniej obsłudze studentów z zaleceniem, że wizyta studenta powinna być poprzedzona rozmową telefoniczną lub korespondencją mailową z pracownikiem działu w celu uzgodnienia szczegółów.

Komunikat Rektora Uczelni, prof. dra hab. Roberta Wiszniowskiego – https://youtu.be/jQP881ZhgHo

Treść zarządzenia – Zarządzenie 87-2020_funkcjonowanie Uczelni COVID od 26.10.2020